Miért is fontos a szálkásító diéta?

Versenydiéta étrend nőknek

Írta Bányai Adrián A formás test alapja a jó táplálkozás. Ezt legjobban a fitneszmodell versenyző lányok tudják, akik a versenyek és rendszeres fotózások miatt semmi hibát nem engedhetnek meg maguknak. Hogy megtudjuk, hogyan tartják formában gyönyörű idomaikat a legjobb bikini modellek, megkérdeztünk a sport három nemzetközileg is elismert hazai képviselőjét. Fitneszmodell kulisszatitkok következnek. Pontosan grammra mindent kimérek, végig magas a fehérjebevitelem, hogy az izmaimat jó karban tartsam és az intenzív edzések hatására ne izomból veszítsem a súlyom.

Ez kb napi gramm csirkét, vagy halat jelent, mellé Scitec Whey Protein Professional fehérje turmixot iszom reggel és edzés után.

Testsúlycsökkentő étrend

Edzés alatt aminosav készítményt fogyasztok, amivel szintén a katabolizmust előzöm meg. Az egyik legkomplexebb aminosav terméket használom a Scitectől, ami már glutamint és L-carnitint is tartalmaz az Amino Magic-et. Szintén mindennap használok vitaminokat, Multi-pro-t, azon kívül plusz Calcium-magnéziumot és D vitamint.

versenydiéta étrend nőknek

A bőröm szépségéért pedig Qet, E vitamint és folyékony kollagént, a Scitec Collagen Liquid-ét iszom. Szénhidrátként mindennap mást fogyasztok: basmati rizst, zabpelyhet és édesburgonyát variálom, valamint a mennyiség is mindennap eltérő: 50ggg.

Szálkásító étrend nőknek! Hogyan csináld?

Ezek a mennyiségek folyamatosan ismétlődnek, ezzel is stimulálva az anyagcserét. Az off szezonban is odafigyelek arra, hogy az egyszerű szénhidrátokat, cukrokat csak alkalmakkor-hétvégenként- fogyasszak.

Nem csak azért, mert többek között ezek is okozzák a nők ellenségét, a narancsbőrt, hanem azért is, mert egészségtelenek. Fogyás l-karnitinnel és fehérjeturmixot szintén egész évben fogyasztok, az egészséges élet ugyanis számomra egy életforma.

versenydiéta étrend nőknek

Kövesd Dórit a Facebookon: Bodó Dóri fitness model Békefi Brigi Általában egész évben odafigyelek a táplálkozásomra, természetesen a versenydiétás időszakban speciális étrendem van, amit az edzőm Veres Tamás állít nekem össze. A 2 időszak között versenydiéta étrend nőknek megegyezik, hogy minőségi alapanyagokat fogyasztok, versenydiéta étrend nőknek magamnak főzöm a napi adagjaimat.

Ilyen a nyerő fitneszmodellek diétája

Napi 5 étkezésem van és mindig figyelek, hogy az étkezéseim magas fehérjetartalmúak legyenek, megfelelő szénhidrát forrással és zöldségekkel legyenek párosítva! Másrészt nagyon figyelek a megfelelő elkészítési technológia kiválasztására. Soha nem szoktam nagy hőfokon kezelni egy alapanyagot sem.

A zöldségeket általában nyersen szeretem enni, így azokat szinte sosem hőkezelem. A húsokat pedig azoknak megfelelően, grillezem, párolom, így a tápanyagtartalom megőrzését is szem előtt tartom. Az étkezéseimet mindig igyekszem a lehető legnagyobb pontossággal 3 óránként megejteni, ez a versenydiétás időszak alatt természetesen nagyon szigorúan tartom is!

versenydiéta étrend nőknek

A táplálékkiegészítőim között nagy hangsúlyt kapnak a vitaminok és ásványi anyagok. Ezeket általában étkezések után szoktam bevenni.

A másik fontos alappillére a táplálék kiegészítésemnek az aminosavak.

Szálkásító étrend nőknek, és férfiaknak

Általában ezeket egész évben fogyasztom étkezések között, edzés közben, és lefekvés előtt is. Ezen kívül versenydiéta alatt Revex-el szoktam támogatni az anyagcserémet, hogy segítse a szálkásításomat. Ami versenydiéta étrend nőknek, hogy mindig tartsunk mértéket, és akkor nem lesz baj! Kövesd Brigit a Facebookon: Brigitta Békefi IFBB bikini fitness model Béres Judit Aki eredményeket és komoly változásokat szeretne elérni függetlenül attól, hogy versenyzés a cél vagy csak teste karbantartása annak a rendszeres edzés mellett egy szakedző által összeállított étrendet be kell tartania.

versenydiéta étrend nőknek

Ez hosszútávon tartható, minden szükséges tápanyagot tartalmazó, egészséges diéta. A kulcs a napi 5-szöri kisebb étkezésekben rejlik, ezáltal kiküszöböljük a vércukorszint ingadozást és az anyagcsere sem lassul be. A fehérjének minden étkezésben jelen kell lennie a napi táplálkozásban.

Off season-ban kicsit több minden megengedhető, és igazán változatos és ízletes ételeket lehet készíteni, gyorsan és egyszerűen. Reggelire tojást szoktam enni, mely 1 egészből áll és 2-nek csak a fehérjéje. Általában ízesítem zöldségekkel, néha gombával. A napom többi étkezésén a fehérjebevitel csirkemell, tonhal, tilápia vagy sovány marhahús. A vitaminokat a reggelivel ajánlatos bevenni. Második étkezés a tízórai.

Diétás étrend túlsúlyosabb nőknek!

Ennek is tartalmaznia kell fehérjét és némi szénhidrátot, a megfelelő vércukorszint anyagcsere fenntartásához, de nem kell nagy étkezésnek lennie. Nálam ez saláta tonhallal és egy pufi rizzsel. Az ebéd teljes értékű, általában csirkemell v. A negyedik az uzsonna, lehet ugyanaz mint a tízórai, fehérjét, élelmi rostot és némi szénhidrátot tartalmazhat. Ez vércukorszint stabilizáló étkezés. Az utolsó esti vacsora már nem tartalmaz szénhidrátot, általában salátát fogyasztok grillezett csirkemellel vagy hallal.

Szénhidrátként jázmin rizst, édesburgonyát vagy rizstésztát szoktam fogyasztani. Salátát minden mennyiségben, kis olíva olajjal leöntve.

versenydiéta étrend nőknek

Lehet variálgatni egy-két pirított maggal vagy balzsamecetes öntettel. Az ételeket grillezni, párolni, vagy főzni szoktam. Magas hőfokon történő sütés miatt az étel tápanyagtartalma erősen csökkenne. Kerülöm továbbá a feldolgozott és tartósított élelmiszereket.

Mintaétrend diétázó nőknek

Napi 1 órát könnyen be lehet iktatni a napi rendszerességbe, hogy a másnapi ételünket megfőzzük, így biztosak lehetünk benne, hogy minőségi tápanyagot kap meg szervezetünk! Tiszta étkezés nélkül nincs látványos eredmény.

  1. Étvágycsökkentő színek
  2. Dr herz zöld kávé kapszula vélemények
  3. Diétás étrend nőknek

Általában mikor étrendet állítok össze egy új vendégemnek, hét után már tapasztalják a pozitív változásokat szervezetükben. Heti 1 csaló étkezés cheat meal persze mindenkinek jár, hiszen a mindennapos kemény munka után megérdemel testünk egy kis kényeztetést.

Szálkásító étrend nőknek, és férfiaknak - szpkiskun.hu

Ráadásul nem kezd el szervezetünk sem tartalékolni. Mikor édességet kívánok, akkor különféle protein süteményt szoktam készíteni. Természetesen édesítővel.

  • 2600 kalóriás étrend
  • Hány kalóriát egyek hogy fogyjak
  • Fitness debrecen - - Szálkásító étrend nőknek!

Ezek közül is fontos kiemelni, hogy kizárólag növényi alapút. Az étrendből teljesen kiiktattam a glutén- és laktóz tartalmú élelmiszereket és alapanyagokat. A versenydiétám annyiban különbözik, az off season-tól, hogy elmaradnak természetesen a csaló étkezések, protein édességek, csak sóval, borssal fűszerezett csirkemellet vagy halat eszem, rizzsel vagy rizs tésztával.

  • A leghatékonyabb fogyás 1 hét alatt
  • Leghatásosabb fogyókúra házilag
  • Hatályos:

Salátából csak zöld színűeket a verseny közeledtével. Lényeges továbbá a napi liter folyadék bevitele.

versenydiéta étrend nőknek

Edzés előtt és edzés után a táplálék-kiegészítőknek legalább annyira kulcsfontosságú szerepe van, mint a megfelelő étrendnek. A versenydiéta időszaka 12 hét, persze ez mindenkinek egyénre szabott, plusz-mínusz pár hét. Nekem hamarosan lezárul az idei versenyszezonom és diétám egyaránt, kicsit hosszú volt az idei, vár rám egy-két finom egészséges édesség.

Oszd meg :.