Fogyókúra tinédzsereknek: 3 apróság, amiben különbözik a felnőttekétől - Fogyókúra | Femina

Étrend 13 éveseknek.

Tartalom

    Még több termék Étrend tiniknek Tinédzserként csakis olyan étrendet szabad követni, mellyel biztosíthatóak a fejlődő szervezet számára szükséges makrotápanyagok - szénhidrátok, fehérjék és zsírok - így az olyan diéták, melyek a szénhidrátok vagy zsírok fogyasztását erősen korlátozzák, azonnal kiesnek.

    étrend 13 éveseknek

    Ugyancsak nagy odafigyelést igényel, így kevésbé ajánlott ebben a korban fogyás céljával vegetáriánus vagy vegán étrendre váltani. Mivel egy 12 és egy 18 éves lány szervezete nagyon sokban különbözik, az egyéni igények is nagyon sokfélék magasság, testsúly, életkor, alkat és más szempontok szerint.

    Ahhoz, hogy mindez megfelelő súllyal figyelembe legyen véve, érdemes a diétás étrend összeállításához egy szakorvos vagy dietetikus segítségét kérni. Nem minden esetben szükséges azonban étrendet összeállítani. Jelentős változás érhető el akár néhány egyszerű szabály betartásával is.

    étrend 13 éveseknek

    Érdemes korlátozni a cukor, a fehér liszt, az üdítők, a gyümölcslevek, zsírban sült ételek fogyasztását, és minél több friss, nyers alapanyagból készült, sovány húsban, zöldségekben, gyümölcsökben gazdag étellel kell megtölteni a menüt. Mivel a túlzottan kevés bevitt étel ebben a korban könnyen hiánybetegségek kialakulásához vezet, a legtöbbször nem az étkezésen keresztül javasolják a kalóriák csökkentését.

    1. Cukormentes lisztmentes diéta
    2. Nem tudod mit lehet enni diéta alatt?
    3. Hogyan fogyasszuk le a gyereket?
    4. Gyakran keresik fel az iskolai büféket is.
    5. De a legtöbb probléma az evéssel van.
    6. Спасибо, Элли.

    Egy kalóriás étrend például már túlzottan kevés egy 14 éves lánynak, aki kalóriával tartaná a súlyát. Nagyon egészséges, étrend 13 éveseknek fogyást támogató módszer ehelyett tiniként inkább valamilyen sportot elkezdeni.

    étrend 13 éveseknek

    Izom vagy zsír? Néha nem is a kilókkal van igazán nagy baj.

    étrend 13 éveseknek

    Ahogy ezeken a nőkön is látszik, sokszor nem a fogyás étrend 13 éveseknek meg azt, hogy csúcsformában legyél, hanem a mozgás. Különbség az izmos és zsíros test között képeken Fogyás testmozgással Heti minimum három-négy alkalommal 60 perc közepes vagy magas intenzitású mozgás segít leolvasztani a plusz kilókat, sőt, az izomzat fejlesztésével ahhoz is hozzájárul, hogy pörögjön az anyagcsere, több kalória égjen el.

    A legtöbb mazsola fogyókúra emellett javítja a tartást, sőt, a mozgás is szebb lesz tőle, ami nagyon előnyös tud lenni az olyan tinédzserek esetében, akik hirtelen nőttek, és emiatt kissé suták.

    étrend 13 éveseknek

    Az edzések során a kardió és erősítő mozgás egyéni igényeknek megfelelő elosztásában személyi edző adhat tanácsot.