A legjobb természetes étvágycsökkentők

Természetes étvágycsökkentők. Élni tudni kell

Imádsz nassolni és ez sajnos a súlyodon is meglátszik? Zöld tea Ha a fogyasztó hatású kávét kihagyod a napi rutinodból, akkor sem kell elkeseredned! A zöld tea hasonlóan kedvező értékekkel rendelkezik, sok benne a koffein és eltelíti a gyomrot, plusz, még azt is megakadályozza, hogy az elfogyasztott glükóz cukor beépüljön a zsírsejtekbe, ami a későbbiekben inzulinrezisztenciát és cukorbetegséget okozhat.

Megosztás Küldés 1. Mandula A mandula rendkívül jól fokozza a teltségérzetet, hiszen gazdag fehérjében és telítetlen zsírsavakban. Már egy maroknyi elfogyasztásától jóllakottnak érezhetjük magunkat. Ráadásul tele van antioxidánsokkal, E-vitaminnal és magnéziummal, így táplálja a bőrünket és a hajunkat, valamint a szívünk egészségét is elősegíti.

3 barátnő, 3 féle étvágycsökkentő módszere

Kávé A kávé számos értékes tulajdonsággal rendelkezik, de igyekezzünk mértékkel fogyasztani. A benne található koffein és a kávébabokban lévő antioxidánsok segítenek felpörgetni az anyagcserét és csökkentik az étvágyat is.

természetes étvágycsökkentők

Próbáljuk ne elrontani a jótékony hatását azzal, hogy sok cukorral és tejszínnel isszuk. Gyömbér A gyömbér gyökerének emésztést elősegítő hatása régóta ismert, de ezen kívül még számos pozitív tulajdonsága van.

A 11 legjobb természetes étvágycsökkentő

Többek között csökkenti a vércukorszintet, ezáltal képes természetes étvágycsökkentők a zsíros, cukros ételek utáni sóvárgást, és megakadályozhatja a túlevést. Avokádó Az avokádó gazdag rostokban - akár 14 grammot is tartalmazhat egy gyümölcs - így hamar a jóllakottság érzését váltja ki.

természetes étvágycsökkentők

Ráadásul tele van szívvédő, egyszeresen telítetlen zsírsavakkal, ami által sokáig biztosít teltségérzetet. Alma Az alma hatékonyan segít csökkenteni az étvágyat, hiszen nagy mennyiségben tartalmaz vízben oldódó rostotokat pektintamelyek rengeteg vizet képesek megkötni.

természetes étvágycsökkentők

Hosszan tartó teltségérzetet kelt és szabályozza a vércukorszintet, ráadásul rendkívül kalóriaszegény gyümölcs. Cayenne bors Ideje fűszeresebben főzni, hiszen a cayenne bors a benne található kapszaicin révén gyorsítja az anyagcserét és zsírégető hatású.

Ez az anyag felelős a paprikafélék csípősségéért a cayenne bors a csilipaprika fűszerként használ őrleménye.

Nemrég ettél, de ismét valami nassolnivalón jár az eszed?

A cayenne bors gazdag antioxidánsokban és vitaminokban is, fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő hatása miatt pedig gyakran használják ízületi vagy izomproblémákra való krémekben. Víz A vízfogyasztás fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni, fogyókúra alatt pedig különösen fontos, hogy eleget igyunk, hiszen pörgeti az anyagcserét, valamint teltségérzetet okoz.

Étkezés előtt is igyunk egy pohár vizet, hiszen egyrészt hajlamosak vagyunk az éhséget összekeverni a szomjúsággal, másrészt a víz eltelít, így kevesebbet fogunk enni.

Zöld tea A zöld tea gazdag a katechin nevű antioxidánsban, amely elősegíti, hogy a vércukorszint kiegyensúlyozott legyen, ráadásul zsírégető, gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatással is bír.

10 természetes étvágycsökkentő – a tudomány szerint

Természetes étvágycsökkentők Bár a zabpehely magas szénhidráttartalommal rendelkezik, a sok vízoldékony rostnak köszönhetően ez a szénhidrát lassú felszívódású. Pozitív hatással bír az emésztésre és a koleszterinszintre, valamint stabilizálja a vércukorszintet is. Továbbá, az étvágy befolyásolásáért felelős kolecisztokinin nevű hormon szintjét is növeli a szervezetben.

Menta A menta erős íze és illata remekül csökkenti az éhséget. Amennyiben szeretnéd elkerülni a nassolást, a rágógumi, az étkezések utáni fogmosás vagy egy menta tea elszürcsölése segíthet ebben.