DIETA ideas in | ételek, egészséges, diétás receptek

T diéta

Tartalom

    segítség a fogyásban

    Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent meg első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében. Az azóta eltelt időben a diéta némileg módosult, hogy kielégítse a modern igényeket, de az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat.

    indiai gyógynövény fogyás

    T-faktor diéta A T-faktor diéta a termogenikus folyamatok zsírégető hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested hőt termel, t diéta energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis.

    Katahn szerint bizonyos ételek képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják t diéta anyagcserét is, így a kilók szó szerint leolvadnak rólad, mások azonban lelassítják, és további plusz centiket ragasztanak a csípődre.

    flexitáriánus diéta

    Az is lényeges szempont, hogy a test, ha energiát akar nyerni, először a fellelhető szénhidrátokat égeti el, és csak azután nyúl a zsírtartalékokért. A T-faktor diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt zsírfogyasztást javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését.

    beslimmer vélemények

    Ételek, melyek szó szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat legjobban segítő ételek a következőek: karfiol, brokkoli, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.