Így lesz sikeres diétád: tartós fogyás 7 egyszerű lépésben | szpkiskun.hu

Fogyás életmódváltással

fogyás életmódváltással

A siker kulcsa fogyás életmódváltással megvalósításban rejlik, ezért megkérdeztük Dudás Lilit és Kiss Gergelyt, a Scitec Nutrition Életmódváltók programjának két mentorát, hogy melyek a legfontosabb lépések az átalakuláshoz vezető úton. Hosszú távon csak az életmódváltás segít Rövidtávú diéta helyett a megoldást az életmódváltás jelenti, amely során úgy érheted el kitűzött célodat legyen az fogyássportteljesítmény vagy egyébhogy szervezetedtől nem vonod meg a szükséges táplálékot, ugyanakkor rendszeres mozgással több energiát használsz fel — hangsúlyozzák a szakértők.

Legyél motivált! A változást nagyon kell akarni, a sikeres életmódváltás mindig egy radikális döntéssel kezdődik — mondja Dudás Lili személyi edző, aki saját fogyási tapasztalatait adja át vendégeinek és követőinek.

  • Étrend diéta
  • Életmódváltás | szpkiskun.hu

Sokat segíthet, ha rendszeresen elképzeled magadat év múlva, vágyad elérése után. Apró tervekkel, lépésről-lépésre Tűzz ki apró részcélokat, amelyek eléréséért küzdhetsz. Így gyakran érhet sikerélmény, amely átsegít a nehezebb napokon is. Fogyás életmódváltással étkezés, egészséges alapanyagokból Ha hosszú távra rendezkedsz fogyás életmódváltással, kerülj el mindenfajta megvonáson alapuló diétát.

A tartós fogyás 6 szabálya

Kiss Gergely személyi edző, mentor szerint a napi étkezés betartása rendkívül fontos, nem szabad koplalni. Különösen a reggelit kell alaposan megtervezni, hiszen ez a nap legfontosabb étkezése.

fogyás életmódváltással

A jó hír viszont az, hogy a vacsorát sem szabad kihagynod, mert már az is koplalásnak számít, amely a szervezetet raktározásra sarkallja. Tehát, ehetsz akár 6 után is, persze nem mindent: sovány húst, zöldséget, esetleg zsírszegény tejterméket.

A táplálékkiegészítők nagyon sokat segítenek A rohanó hétköznapokon gyakran nehéz tartani az előírt étkezéseket. Csak víz kell hozzá és egy shaker, amellyel összerázod az összetevőket, felhörpinted és már mehetsz fogyás életmódváltással a dolgodra.

Fogadd meg az életmódváltás 10+1 parancsolatát!

Mozgás nélkül nincs eredmény A heti mennyiség és a mozgásforma egyéni adottságok és célkitűzések szerint változhat, de a heti két alkalom a minimum, amelyet be kell iktatnod. Persze, minél több, annál jobb! Dudás Lili úgy fogalmaz, hogy legalább heti 2 óra intenzív átmozgatásra van szükségünk. Akár négyszer fél órát, akár kétszer egy órát tudsz beszorítani a heti tervedbe, már megtetted a szükséges minimumot.

Életmódváltás 12 egyszerű lépéseben

Kiss Gergely hozzáteszi: míg a heti fogyókúrás tea legjobb edzés szinten tart, a jelentős fogyáshoz bizony legalább 3 edzés szükséges. Ebben legyen kardió és súlyzós edzés is. Ne felejtkezz meg a vitamin- és fehérjepótlásról! Ahogy teljesítményed javul, egyre intenzívebben mozogsz, úgy érezheted, hogy szervezeted plusz tápanyagokat igényel. Rendszeres edzés mellett még akkor is szükséged van vitamin- és fehérjepótlásra, ha egyébként vegyes, kiegyensúlyozott étrendet követsz.

Mélyedj el a témában!

Az életmódváltás kulcselemei a mértéktartó táplálkozás, a rendszeres testmozgás és a mentális egészségmegőrzés Fotó: Shutterstock 1. Felejtsd el, hogy az egészséges egyben alacsony kalóriatartalmat is jelent Számos egészséges élelmiszer létezikamely jótékony hatással van a szervezetre, de — különösen nagyobb mennyiségben — súlygyarapodáshoz vezet. Ez az életmódváltás egyik fontos szabálya.

Fontos része fejlődésünknek, ha elmélyülünk az egészséges ételvitelhez kapcsolódó témákban. Lili tanácsa, hogy csatlakozz életmódváltó csoportokhoz, tanulj új recepteket és ismerkedj meg a célodat segítő termékekkel.

Életmódváltás

Kérdezz bátran a téma szakértőitől, ha elakadsz utadon. Például itt: www. Dobd ki a mérleget! Mivel hosszú távra tervezel, könnyen lehet, hogy a súlyod sokáig stagnálni fog. Ettől nem kell megijedni, elég, ha érzed a változást magadon és mondjuk ruháidon.

Diéta helyett: 10 étkezési tipp fogyáshoz - Egészséges életmódváltás

Sokkal többet segít, ha havonta lefotózod magadat, majd összehasonlítod a képeket. Ne sürgesd a változást!

fogyás életmódváltással

Ahogy a rossz szokások is akár évekig tartottak, úgy a pozitív változás sem megy hónap alatt — mondja Kiss Gergely. Aki nyárra jól szeretne kinézni, már most váltson aktív életmódra, mert a testnek időre van szüksége az átalakuláshoz.

Életmódváltás: az ideális fogyás hat alapszabálya

Ha egyedül nem megy, csatlakozz egy csoportos életmód clubhoz, ahol nem csak táplálkozási szakértők, edzők segítségét kérheted személyre szabottan, hanem veled hasonló célokért küzdő társakra is találsz, barátokkal együtt pedig könnyebb lesz átjutni a holtpontokon! A 12 hetes Életmód Club már 13 város 14 edzőtermében elérhető Budapesten a Scitec Gold Fitness Club-ban profi segítő csapattal, akik folyamatosan melletted állnak és végigkísérnek az életmódváltás útján.

A programra itt jelentkezhetsz: www.