Így lesz eredményes az újévi fogyókúra

Eredményes fogyókúra

  • Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm! | nlc
  • Kemény diéta
  • Prevenció Patika Az eredményes, tartós fogyás titka: a tudatos fogyókúra A fogyókúra papíron nagyon egyszerű: a kulcs az, hogy a bevitt energia mennyisége alacsonyabb legyen, mint a leadott energiáé.
  • Mozaik étrend jelentése
  • Az eredményes, tartós fogyás titka: a tudatos fogyókúra - Prevenció Patika
  • Fogyokuras desszert
  • Hatékony és eredményes fogyás zsírból?
  • A leghatékonyabb pszihologiai trükkök eredményes fógyáshoz

Hatékony és eredményes fogyókúra 8 ismérve Eleged van a folyamatos fogyókúrából? Mindig kipróbálod a legújabb csodaszereket, de egyik sem hoz átütő eredményt?

1. Ne áltassa magát!

Mindannyiunk álma, hogy minél gyorsabban megszabaduljunk a felesleges kilóktól, ezért szednek sokan különböző csodaszereket, várva a beígért sikert. Ami általában elmarad. Olvasóimat előre figyelmeztetem, hogy sajnos az eredményes fogyáshoz két alapigazságot tudomásul kell vennünk: A hatékony fogyás alapja nem a folyamatos fogyókúra, hanem az életmódváltás! Nem szabad elfelejteni, hogy a plusz kilók sem néhány hét alatt kúsztak fel, lefogyni is lassan kell. Így marad tartós az eredmény, és a bőrünk sem látja kárát a drasztikus fogyásnak.

Sikeres fogyókúra: így csináld, hogy működjön

Minden fogyókúra képlete, hogy kevesebb energiát juttatunk a szervezetünknek, mint amennyit felhasználunk. A jó hír, most még időben vagyunk, hogy nyárra elérjük az álomalakunkat.

eredményes fogyókúra

Nézzük meg, mit kell tennünk azért, hogy tényleg eredményes legyen a fogyókúra, és később se hizzuk vissza a nehéz munkával leadott kilókat. Egyúttal célom eloszlatni pár tévhitet is a fogyókúrával kapcsolatban.

Ne koplaljunk!

Gyakori tévhit, hogy amennyiben nem eszünk, a koplalás meghozza a várt eredményt. Ezért az emberek sokszor nem képesek kivárni, hogy a testtömeg csökkenjen, és a fogyókúrát idő előtt feladják. Hogy miért?

eredményes fogyókúra

Koplaláskor először a szénhidrát ürül ki, de az éhezés ellenére a zsír csak lassan kezd eltűnni. Koplaláskor a szervezetnek hirtelen kell lemondania a megszokott táplálékmennyiségről, szervezetünk automatikusan "éhezés"-programra kapcsol át.

A fogyókúrák kudarcának legfőbb oka, hogy nem látod el szervezetedet az elegendő energiát biztosító táplálékokkal.

A táplálékhiányt a szervezet gyorsan akarja pótolni, ezért a lehető legrövidebb idő alatt hasznosítható tápanyagforrásokhoz nyúl, azaz a cukorhoz. A fogyókúrára kényszerített szervezet csak körülbelül eredményes fogyókúra ötödik naptól nyúl hozzá a zsírtartalékokhoz.

Amikor már nem hiszel a fogyókúrában

Fogyni csak óvatosan, lassan lehet, heti fél kilogrammnál többet nem szabad leadni. Fontos az ébredést követő első órában reggelizni, majd órával később egy egészséges ebédnek kell következnie. Az anyagcsere fenntartása érdekében oda kell figyelni, hogy ne teljen el 5 óránál hosszabb idő evés nélkül.

Változtassunk táplálkozási szokásainkon! Bizony eljött az idő, hogy étkezési szokásainkat kielemezzük. Lényeges a fogyás szempontjából a napi ötszöri étkezés, így elkerülhetjük az éhségrohamokat, így eredményes fogyókúra alkalommal kevesebb kalóriát viszünk be a szervezetünkbe.

eredményes fogyókúra

Magyarán eredményes fogyókúra esszük ki a hűtőt este! Ezzel azt is előidézzük, hogy a megszokott napi kalória mennyiség bevitelét jelentősen lecsökkenthetjük.

eredményes fogyókúra

Térjünk át az egészséges ételekre, részesítsük előnyben a zsírszegény szárnyasokat, halakat, teljes kiőrlésű vagy szénhidrát csökkentett termékeket.

Az ebéd álljon lehetőleg a következő menüből: saláta, leves, főzelék, gyümölcs.

Érsük meg a fogyást - Hogyan működik a fogyókúra?

A vacsorát fogyasszuk el este hatig. Aludjuk karcsúra Magunkat! Korábbi tanulmányok bebizonyították, hogy akik éjszakánként 6 óránál kevesebbet alszanak, azoknak általában magasabb a grelinszintjük. A grelin az étvágyért és a magas szénhidráttartalmú ételek megkívánásáért felelős hormon.

Hatékony és eredményes fogyás zsírból? – [8 tipp] Hasi fogyás tartósan

A kevés alvás tovább megnöveli a stresszhormont, amelynek megnövekedett szintje súlygyarapodáshoz vezethet. Együtt a fogyókúra is hatásosabb! Általában sikeresebb a fogyókúra azon fogyni vágyók esetében, akik csoportosan kezdik el a fogyókúrát, az egyedül diétázókhoz képest.

eredményes fogyókúra